Το 2024, το 32,6 % των επιχειρήσεων στην ΕΕ χρησιμοποιούσαν επί πληρωμή διαδικτυακές διαφημίσεις. 

Μεταξύ των 20 χωρών της ΕΕ με διαθέσιμα στοιχεία για το 2024, η διαδικτυακή διαφήμιση χρησιμοποιήθηκε από περισσότερες από 3 στις 5 επιχειρήσεις στη Μάλτα (60,4 %) και από σχεδόν τις μισές επιχειρήσεις στη Φινλανδία (49,8 %) και την Κύπρο (49,4 %). Ταυτόχρονα, αφορούσε λιγότερο από το 25 % των επιχειρήσεων στη Ρουμανία (22,8 %), την Πολωνία (23,2 %) και την Πορτογαλία (23,6 %).

Για να προσαρμόσετε τη διαφήμιση στο διαδίκτυο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν διαφορετικές μέθοδοι. Η πιο δημοφιλής μέθοδος είναι η χρήση πληροφοριών από προβολές περιεχομένου από χρήστες σε ιστοσελίδες ή λέξεις-κλειδιά από τα ερωτήματά τους, η οποία είναι γνωστή ως συμφραζόμενη διαφήμιση. Η μέθοδος αυτή χρησιμοποιείται από το 76,8 % των επιχειρήσεων της ΕΕ που πληρώνουν για διαδικτυακές διαφημίσεις.

Εν τω μεταξύ, το 44,3 % χρησιμοποίησε τη γεωγραφική στόχευση, μια στρατηγική που χρησιμοποιεί γεωγραφικές πληροφορίες από διευθύνσεις IP ή στοιχεία δικτύου για την προσαρμογή του περιεχομένου με βάση την τοποθεσία του χρήστη. Για βελτιωμένη αποτελεσματικότητα, η γεωγραφική στόχευση μπορεί να συνδυαστεί με άλλες μεθόδους διαφήμισης για την καλύτερη συμμετοχή δυνητικών πελατών.

Η συμπεριφορική στόχευση, η οποία χρησιμοποιείται από το 41,6% των επιχειρήσεων που πληρώνουν για διαδικτυακές διαφημίσεις, χρησιμοποιεί δεδομένα από προηγούμενες διαδικτυακές δραστηριότητες ενός χρήστη, μέσω cookies, για τον εντοπισμό των ενδιαφερόντων και των προτιμήσεών του. Αυτά τα δεδομένα επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν τις διαφημίσεις αντιστοιχίζοντας τους χρήστες με συγκεκριμένο κοινό-στόχο.

Τέλος, άλλες μέθοδοι στοχευμένης διαφήμισης χρησιμοποιήθηκαν από το 45,3% των επιχειρήσεων που πληρώνουν για διαδικτυακές διαφημίσεις.

Δείτε και αυτά