- Πάει και ο Στάρμερ. Η Μεγ. Βρεττανία δεν μπορεί να σταυρώσει πρωθυπουργό. Λάθη επί λαθών στη διαχείριση, κάκιστες επιλογές προσώπων, εφαρμογή πολιτικής «Μπάτε σκύλοι άλεστε» με αποτέλεσμα οι δήμαρχοι κεντρικών πόλεων να είναι πακιστανοί, αφγανοί, αφρικανοί κλπ και όλα αυτά εκτός ΕΕ. Έχαντας καταδυναστεύσει επί αιώνες όλο τον κόσμο, λιγοι θα στεναχωρηθούν με την «κατάντια» μιας χώρας που κάποτε οδηγούσε την ανθρωπότητα.
- Στα δικά μας τώρα οι γιορτές Πηνειού τελείωσαν αφήνοντας πίσω το γνωστό αποτύπωμα. Όμως η δήλωση του Δημάρχου ότι «η γιορτή Πηνειού αντικατοπτρίζει το πολιτισμό της πόλης» μας προβληματίζει. Αλλοίμονο μας αν αυτό ισχύει, αλλοίμονο αν η δημοτική αρχή έχει τέτοια εντύπωση για την πόλη μας. Όσοι δεν ξέχασαν το MLGA απογοητεύονται με τέτοιες δηλώσεις και πολύ περισσότερο με τέτοιες επιλογές.
- Στην περιφέρεια από την άλλη οι μηχανές δουλεύουν εδώ και μήνες στο φουλ. Παρεμβάσεις επί παντώς επιστητού. Από νοσοκομειακά μηχανήματα μέχρι σκόρδα, από εκστρατεία κατά του τζόγου μέχρι χρηματοδότηση έργων για ΑΜΕΑ και από πολιτισκές εκδηλώσεις μέχρι παρουσιάσεις τοπικών προιόντων σ’ όλο τον κόσμο. Ας ευχηθούμε να μην επέλθει κόπωση.
- Ο «μοναδικός» διοικητής αφού εξασφάλισε ότι ουδέποτε θα χρειατεί να πάρει σύνταξη, αφού τουλάχιστον μέχρι τα 100 θα πάίρνει κανονικό μισθό, προειδοποιεί (sic) ότι συντάξεις των απλών πολιτών κινδυνεύουν. Το θράσος σε άλλο level. Αναμενόμενο βέβαια από τον συγκεκριμένο !
