Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: «1945: Ογδόντα χρόνια μετά»
3 Μαΐου με τη Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών, Διεύθυνση: Βύρων Φιδετζής Συμμετέχει η υψίφωνος Μυρτώ Παπαθανασίου Ογδόντα χρόνια από τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει μια ξεχωριστή συναυλία […]









