“Enjoy the Science”: Σεμινάρια επιμόρφωσης και κατάρτισης ΟΙΕΛΕ

Πρόγραμμα Φεβρουαρίου-Μαρτίου 2023

Ένας από τους βασικούς στόχους της νέας διοίκησης της ΟΙΕΛΕ είναι η ενίσχυση της επιστημονικής διάστασης της Ομοσπονδίας μας μέσω της ερευνητικής υποστήριξης των προτάσεών μας στον κοινωνικό διάλογο (όπως η έρευνά μας για το Big Quit στην ιδιωτική εκπαίδευση) και της βελτίωσης του επαγγελματικού προφίλ του ιδιωτικού εκπαιδευτικού μέσω προγραμμάτων επιμόρφωσης και κατάρτισης. Μια τέτοια προσπάθεια είναι το πρόγραμμα ΟΙΕΛΕ-ΚΑΝΕΠ-CERN που φέτος, αναβαθμισμένο, μπαίνει αισίως στο δεύτερο χρόνο εφαρμογής του.

Τις επόμενες εβδομάδες με αρχή το Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου, ξεκινούμε μια νέα πρωτοβουλία με τίτλο “Enjoy the Science”.  Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί εξειδικευμένοι σε κάποιο αντικείμενο, με ακαδημαϊκή/συγγραφική δραστηριότητα, με ερευνητικό έργο θέλουν να μοιραστούν τις γνώσεις και την εμπειρία τους με τον κλάδο μας, με στόχο όλοι μας να λάβουμε παιδαγωγικά ερεθίσματα που θα αποβούν χρήσιμα στην τάξη, στα παιδιά μας. Τους επόμενους μήνες σεμινάρια θα παραδώσουν και άνθρωποι εκτός του κλάδου μας, ακαδημαϊκοί, συγγραφείς και μέλη της ευρύτερης επιστημονικής κοινότητας.

Όλα τα σεμινάρια θα μεταδοθούν διαδικτυακά μέσω του zoom της ΟΙΕΛΕ. Κάποια όμως θα μπορούν να γίνουν και δια ζώσης, όπως το δεύτερο σε σειρά σεμινάριο που παραδίδει ο συνάδελφος Αριστόκριτος Τομαζινάκης και είναι ένα βιωματικό εργαστήρι Θεατρικής Αγωγής.  Για τους κωδικούς παρακολούθησης και για περισσότερες λεπτομέρειες, θα εκδίδονται ανακοινώσεις πριν από κάθε σεμινάριο.

Το πρόγραμμα των σεμιναρίων είναι το εξής:

Σάββατο 11/2/2023 : «Ευρωπαϊκές δράσεις eTwinning, CodeWeek, Scientix – Διαμόρφωση κοινοτήτων πρακτικής και μάθησης στο σύγχρονο σχολείο»
Κατερίνα Γλέζου

Σάββατο 18/2/2023: «Το Θεατρικό Παιχνίδι στη διδασκαλία: βιώνοντας και ανακαλύπτοντας τη γνώση μ’ έναν διαφορετικό τρόπο»
Τομαζινάκης Αριστόκριτος

Σάββατο 25/2/2023: «Φτιάχνοντας ιστορίες (με παιδιά ή ενήλικες)»
Βασίλης Ραΐσης

Σάββατο 4/3/2023: «Το λογισμικό Geogebra και η χρήση του στη σχολική τάξη – Δημιουργία δραστηριοτήτων για την κινητοποίηση των μαθητών»
Θοδωρής Ανδριόπουλος

 

Δείτε και αυτά