Ο ΥΠΑΑΤ Μαργαρίτης Σχοινάς ανακοίνωσε χθες ότι τη Δευτέρα 29/6 προγραμματίζεται το μεγάλο πακέτο πληρωμών μέσω της ΑΑΔΕ. Επίσης εντός της εβδομάδας καταβάλλονται 20 εκατ. ευρώ ενίσχυσης στους ρυζοπαραγωγούς της χώρας.
Σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ ο κ. Σχοινάς δήλωσε : «Το μεγάλο πακέτο πληρωμών θα γίνει τη Δευτέρα. Πιστεύω ότι θα εκπλήξουμε θετικά με το ποσό της Δευτέρας», διευκρινίζοντας ότι «θα δώσουμε αυτό το ποσό μέσα από το νέο σύστημα, όχι μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ. Μέσω αυτής της νέας δομής που φτιάχνουμε με υπομονή, με επιμονή, την ΑΑΔΕ».


